KILKA INFORMACJI PRZED PODPISANIEM UMOWY

Wykonane materiały oraz to w jaki sposób są oddawane jest powiązane z budżetem w którym oferujemy nasze usługi, uważam, że realizujemy świetne filmy i zdjęcia ale w określonym pułapie cenowym, są ceny nawet 10 krotnie wyższe niż nasze, prawdopodobniej tam zdjęcia będą bardziej dopracowane przy czym na pewno będzie ich mniej, film będzie efektowniejszy ale pewnie dużo krótszy, album pewnie będzie lepszej jakości mimo że naszym nic nie brakuje, my staramy się przede wszystkim dąć za dobrą cenę dobrej jakości materiały.

 

Proszę pamiętać, że nie wszystkie filmy ślubne są takie same, jeżeli widzieliście film innej firmy to nasz może być całkowicie inny więc polecam zapoznać się z zakładką JAK WYGLĄDA ZMONTOWANY MATERIAŁ CZYLI WASZ FILM ŚLUBNY.

Podejmując decyzje powinni Państwo wiedzieć co otrzymacie aby później nie było jakichś niedomówień albo pretensji.

Każdy klient przed podpisaniem umowy może zapoznać się z portfolio filmu i fotografii na stronie przy czym należy pamiętać że portfolio to wybór tylko klikudziesięciu zdjęć lub krótki teledysk, natomiast cała sesja będzie miała dużo więcej zdjęć i nie wszystkie będą takimi perełkami jak te w portfolio.

Ogólnie stawiamy na partnerską współpracę, nienawidzimy hejtu, robimy wszystko aby obydwie strony były mega zadowolone :)

 

JAK WYGLĄDA ZAWARCIE UMOWY? (zobacz terminy i sposób realizacji zleceń)

Jeżeli chcecie "zaklepać" sobie termin na nasze usługi spisujemy umowę. Może się to odbyć na dwa sposoby, podczas osobistego spotkania w moim biurze w Mielcu lub poprzez e-mail. W przypadku umowy poprzez e-mail potrzebuje od Was imię i nazwisko osoby na która ma być umowa, numer kontaktowy telefonu, datę ślubu i miejscowość gdzie będzie ślub i wesele. Sporządzam umowę która przesyłam Wam mailem do akceptacji wraz z numerem konta do wpłaty zadatku.

 

Potwierdzeniem zawarcia umowy jest wpłata zadatku, w przypadku filmowania 300 zł, fotografii 300 zł płatna gotówką w przypadku osobistego kontaktu lub przelewem w przypadku zawarcia umowy poprzez e-mail. W przypadku Waszej rezygnacji zaliczkę można odzyskać do roku przed planowaną datą ślubu.

 

ZBLIŻA SIĘ NASZ ŚLUB czyli KONTAKT PRZED ŚLUBEM   (pobierz formularz) (zobacz terminy i sposób realizacji zleceń)

To ja kontaktuje się pierwszy na maila podanego na umowie (w niedzielę lub poniedziałek tydzień przed datą ślubu), przesyłam formularz do wypełnienia odnośnie szczegółów ślubu, nie spotykamy się, nic nie ustalamy telefonicznie, wszystko jest uzgadniane na piśmie drogą mailową. Jeżeli do wtorku na podanym przez Was mailu nie ma wiadomości ode mnie to proszę sprawdzić spam gdyż moja wiadomość ma załącznik i czasami poczta wrzuca go do spamu. Oczywiście formularz można pobrać ze strony i wypełnić wcześniej ale proszę go nie wysyłać dopiero na moją prośbę. Po otrzymaniu formularza kontaktuje się ponownie potwierdzając jego otrzymanie, godziny przyjazdów i inne szczegóły. Formularz na drugiej stronie zawiera wiele praktycznych porad i jest do ściągnięcia z mojej strony. Jeżeli zdąży się że nie odbieram telefonu podanego na umowie lub stronie, proszę o napisanie sms-a z prośba o kontakt na pewno oddzwonię.

 

Pod numerem telefonu można uzyskać tylko ogólne informacje, jeżeli sprawa nie jest pilna to aby dopytać o szczegóły konkretnie waszego zamówienia proszę o kontakt mailowy (odpowiadam zazwyczaj w mniej niż 24 godziny oprócz weekendów) ewentualnie sms-em podpisanym Waszymi imionami i datą ślubu.

 

Film robi jeden kamerzysta, który ma wiele spraw do ogarnięcia "na żywo", nie ma powtórek ani dubli dlatego tak istotne są poprawne i wyczerpujące informacje zawarte w formularzu.

ILE OSÓB OBSŁUGUJE WASZE WESELE?

Wszystko zależy od wybranej usługi. Jeżeli jest tylko filmowanie to jeden kamerzysta, jeżeli tylko fotografia to jeden fotograf, jeżeli jest pakiet łączony film+fotografia to dwie osoby kamerzysta i fotograf.

FOTOBUDKA I DRON CZYLI DODATKOWE ATRAKCJE

Fotobudka - w cenie są trzy godziny pracy fotobudki bez limitu zdjęć, księga dla gości, gadżety oraz obsługa przez operatora fotobudki. Od lokalu w którym jest wesele potrzebne jest udostępnienie miejsca (około 3x3m) oraz prądu i stolika na księgę gości.

 

Dron - w cenie są cztery przeloty - przyjazd Pana Młodego do Pani Młodej (dobrze aby powitanie zaplanować przed domem), przyjazd do kościoła, wyjście z kościoła jeśli życzenia są pod kościołem, przyjazd pod dom weselny i powitanie chlebem. Cena nie obejmuje pracy drona na plenerze.

Nasz operator drona posiada wszelkie potrzebne licencje na latanie komercyjne, jeżeli potrzebna jest zgoda na przelot która w niektórych obszarach jest wymagana także jest przez nas załatwiana. Mamy wysokiej klasy sprzęt który poleci praktycznie w każdych warunkach pogodowych, jedynie j silny wiatr albo opady deszczu mogą sprawić że lot nie będzie możliwy, niestety w takim przypadku jeżeli operator z dronem jest już na weselu a ze względu na pogodę nie może polecieć zamiast pełnej opłaty z cennika za drona ponosicie opłatę za gotowość do pracy 200 zł .

 

Pakiety ślubne i inne dodatki można wybrać przed samym ślubem lub niektóre dodatki nawet po ślubie, natomiast fotobudka i dron jest przez nas wynajmowany także poza weselami więc jeżeli zastanawiacie się nad taką usługą lepiej ją rezerwować jak najwcześniej bo może się zdarzyć, że nie będzie już dostępna.

 

CZY MOŻEMY WYBRAĆ MUZYKĘ, ZREALIZOWAĆ WŁASNE POMYSŁY?

Jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi i propozycje bo to przecież Wasz film lub zdjęcia. Należy jednak pamiętać jeśli macie jakiś pomysł zgłaszajcie go przed ślubem żebyśmy mogli się przygotować.

Jeżeli macie jakiś wyjątkowy dla Was utwór bądź kilka i chcecie go umieścić w swoim filmie to prześlijcie konkretne pliki mp3 z opisem gdzie który utwór ma się znaleźć. Muzykę zazwyczaj używamy do: Trailer, Przygotowania, Kościół 2 utwory, Życzenia, Tort, Plener jeżeli jest, Teledysk podsumowujący jeżeli jest.

Jeżeli nie zdążycie wybrać muzyki w formularzy przed ślubem i wybieracie po ślubie proszę to zrobić do dwóch tygodni.

 

Jeżeli wybierzecie pokaz zdjęć, własną muzykę lub plener w inny dzień a po weselu się rozmyślicie i zrezygnujecie to jak najszybciej powiadomcie mnie o tym ponieważ zaczynamy obrabiać materiał dopiero jak mamy wszystkie materiały i gdy nie wiem o waszej rezygnacji opóźniacie oddanie filmu czy zdjęć.

 

Jeżeli zamawiacie obydwie usługi film i fotografię materiały oddawane są razem.

 

POKAZ ZDJĘĆ Z DZIECIŃSTWA

Jeżeli chcecie w swoim filmie animacje ze zdjęciami z dzieciństwa to trzeba dostarczyć zdjęcia w formie elektronicznej Pani Młodej, Pana Młodego i razem (każdych przynajmniej po 6 sztuk, maksymalnie po 14). Zdjęcia powinny być w oddzielnych katalogach oraz ponumerowane w takiej kolejności w jakiej mają się pojawiać.

Najlepiej jak zdjęcia prześlecie przed ślubem, jeżeli po ślubie proszę przesłać maksymalnie do dwóch tygodni.

 

Jeżeli wybierzecie pokaz zdjęć, własną muzykę lub plener w inny dzień a po weselu się rozmyślicie i zrezygnujecie to jak najszybciej powiadomcie mnie o tym ponieważ zaczynamy obrabiać materiał dopiero jak mamy wszystkie materiały i gdy nie wiem o waszej rezygnacji opóźniacie oddanie filmu czy zdjęć.

 

Jeżeli zamawiacie obydwie usługi film i fotografię materiały oddawane są razem.

USŁUGA ZGRANIA MATERIAŁÓW SUROWYCH Z WESELA

Zgranie wszystkich zarejestrowanych materiałów kosztuje 50 zł za film i 50 zł za fotografię, jest to cena nagrania na Wasz nośnik (bezpieczna pojemność nośnika który musicie dostarczyć to 150 GB, sama fotografia to około 10 GB). Nośnik można przesłać na mój adres podany w zakładce kontakt (należy dołączyć kartkę z imionami młodych oraz datą wesela), jeżeli odbieracie materiały osobiście można też wtedy dostarczyć nośnik i odebrać z materiałami po około godzinie. Otrzymujecie wszystkie materiały video bez obróbki (zazwyczaj jest to od 70 do 120 GB w zależności od długości i intensywności wesela), zdjęcia w postaci plików jpg bez obróbki zazwyczaj jest to od 1000 do 1500 zdjęć (także zależy to od długości i intensywności wesela). Jeżeli nie macie nośnika istnieje możliwość nagrania na nasz nośnik jest to pendrive 128GB i kosztuje on dodatkowo 100 zł (i tutaj rada jeżeli chcecie sami kupić pendrive np na allegro wystrzegajcie się pendrivów bez firmowych albo podejrzanie tanich maja one oszukana pojemność albo są strasznie wolne co uniemożliwia potem odtworzenie materiałów bezpośrednio z nośnika).

GODZINY PRACY W DNIU WESELA

Jeżeli nie ma dodatkowych ustaleń to zależnie od pakietu zaczynamy pracę:

w mini od początku uroczystości zaślubin w kościele

w standardowym około godziny przed planowanym wyjściem z domu u Pana Młodego

w premium tak jak w standardowym lub jeśli chcecie sesję u fryzjerki lub kosmetyczki to zależnie o której godzinie macie umówioną wizytę jednak planując uwiecznienie tego bierzcie pod uwagę że najwcześniej zaczynamy pracę około 3 godzin przed mszą w kościele.

 

Pracujemy w dniu wesela intensywnie kilkanaście godzin podczas których robimy wiele kilometrów dlatego musimy ograniczyć czasowo naszą obecność na Waszej imprezie, niestety nie możemy przyjechać o 5 rano do kosmetyczki, 200 km od miejsca ślubu do Pana Młodego czy zostać do 5 rano bo orkiestra robi wtedy pociąg.

Najwcześniej zaczynamy pracę na 3 godzin przed mszą w kościele, jeżeli Pan Młody mieszka daleko dobrze jest rozważyć nakręcenie jego przygotowań w domy weselnym (jeżeli macie tam pokój) lub u Pani Młodej (już po przyjeździe który musi być 10 minut wcześniejszy, witacie się wtedy porywamy Pana Młodego na 10 minut, zdejmuje i zakłada kilka elementów garderoby i gotowe).

Pracujemy do końca oczepin ale maksymalnie do godziny 1 w nocy dlatego dobrze jest jak wszystkie dodatkowe sprawy jak podziękowania dla rodziców czy tort są zaplanowane w godzinach wcześniejszych a nie o 24 przed oczepinami czy po oczepinach. Dobrze też aby orkiestra/dj/drużba wiedzieli że powinni się wyrobić z zabawami do 1 aby były one nagrane. Porozmawiajcie też z nimi przed weselem aby wszystkie atrakcje takie jak pociąg, utwory młody się żeni, piękna młoda zrobili wcześniej bo niestety spotykamy się z sytuacją że zespół przez całe wesele gra zwykłe sety bo twierdzi że np. pociąg to robi oczywiście ale po oczepinach.

 

 

JAK ZAPLANOWAĆ CZASOWO PRZYGOTOWANIA?

Zazwyczaj rozpoczynamy pracę u Pana Młodego, z realizacją jego przygotowań schodzi 15-20 minut i później jedziemy do Pani Młodej na jej przygotowania które trwają około 30 minut i zostajemy już na przyjazd Pana Młodego, więc musimy być u Pani Młodej około 30 minut przed planowanym przyjazdem Pana Młodego. Oczywiście do ustalenia czasu musimy doliczyć dojazdy. Np Jeżeli ślub w kościele jest o 15.00 a Pan Młody przyjeżdża do Pani Młodej o 14.00 a między nimi jest 15 minut jazdy to musimy zacząć przygotowania u Pana Młodego o 12.45, wtedy u Pani Młodej będziemy o 13.30. Oczywiście powyższa sytuacja nie dotyczy pakietów mini kiedy rozpoczynamy pracę od kościoła wtedy jesteśmy około 30 minut przed godziną rozpoczęcia mszy ślubnej.

 

Jeżeli wybraliście najwyższy pakiet i chcecie uwiecznić przygotowania z makijażystką lub fryzjerem nasza praca ogranicza się do ostatnich 15 minut, kiedy jesteście już prawie gotowe, nie ma sensu „przeszkadzać” Wam od początku ponieważ wtedy jesteście bez makijażu i nieuczesane. W gotowym filmie to jest tylko kilka ujęć, w zdjęciach kilka kadrów więc warto pokazać tam już gotowy efekt. Często zdarza się, że siedzimy godzinę przy makijażu czekając aby uwiecznić końcowe szlify a potem nie ma czasu aby na spokojnie nagrać przygotowania Pana Młodego. Planując wizytę u makijażystki lub fryzjera i uwiecznienie tego bierzcie pod uwagę że najwcześniej zaczynamy pracę około 3 godzin przed mszą w kościele.

 

JAK PRACUJĄ KAMERZYŚCI NA WESELU?

Posiadamy niezbędne uprawnienia do realizacji filmów ślubnych.

Nasza praca polega na byciu w ciągłym ruchu aby pokazać jak najwięcej i z różnych perspektyw, podczas wesela robimy wiele kilometrów dlatego nie "używamy" garniturów natomiast ubieramy się w stonowane kolory bez nadruków tak aby nie rzucać się w oczy podczas pracy.

 

PRZYGOTOWANIA Podczas filmowania przygotowań mamy najwięcej swobody dlatego jak można zobaczyć w naszych teledyskach filmujemy z różnych perspektyw, łapiemy detale przy tym unikamy ustawiania prosząc tylko czasami o wydłużenie jakiejś czynności lub jej powtórzenie. Ważne abyście to Wy czuli się komfortowo bo przed Wami najbardziej stresujące wydarzenie tego dnia.

ŚLUB Jeżeli jesteśmy już przy ślubie, to zacznę od tego, że zarówno ja jak i moi pracownicy mamy niezbędne uprawnienia pozwalające na filmowanie w kościołach. Podobnie jak podczas przygotowań filmujemy z różnych perspektyw, zarówno Was jak i wszystko co się wokół Was dzieje (kościół, księdza, gości, świadków, rodziców...) tak aby powstał z tego materiału teledysk. Chyba, że także inna część mszy ma być w całości np kazanie lub czytania, to ustalamy przed ślubem w formularzu. Przysięga zawsze jest w całości.

WESELE Jeżeli chodzi o filmowanie zabawy to staramy się ją pokazać dynamicznie z różnych perspektyw, jednak zawsze pamiętając, że wesele jest dla Was i dla Waszych gości a nie jest planem filmowym, dlatego staramy się minimalnie przeszkadzać w zabawie. Jeżeli nie jest to niezbędnie to nie używamy lamp. Oczywiście jeżeli coś się dzieje np: zabawy, orkiestra gra charakterystyczne utwory, podczas oczepin, krojenia tortu lub innych atrakcji jesteśmy blisko akcji. Nie filmujemy gości jedzących, chcemy aby czuli się swobodnie na weselu, na „stoły” idziemy tylko razem z orkiestrą na biesiadę.

Większość materiału z wesela to materiał na żywo, pamiętajcie jeżeli sala będzie źle nagłośniona, zespół będzie fałszował lub wyłączycie całkowicie światło to będzie to słychać i widać na filmie.

Filmy są realizowane wysokiej klasy sprzętem jednak nawet on ma swoje ograniczenia i może rejestrować tylko to co widzi ludzkie oko lub słyszy ucho.

W umowie mamy realizacje wesela do końca oczepin, jeżeli macie jakieś ważne wydarzenia np. podziękowania dla rodziców pamiętajcie aby odbyły się one wcześniej.

Pamiętajcie nie wszystko da się opisać w umowie, niektóre sprawy trzeba ustalić, dojść do porozumienia, bardzo ważna jest komunikacja między nami, jeżeli na czymś Wam szczególnie zależy nie bójcie się podejść do kamerzysty czy fotografa i o tym powiedzieć.

 

JAK WYGLĄDA ZMONTOWANY MATERIAŁ CZYLI WASZ FILM ŚLUBNY?

Cały typowy film trwa około 2 godzin (jeżeli ma być inna długość w pakiecie premium, podajcie to przed ślubem w formularzu który wypełniacie) i zaczyna się krótkim trailerem zapowiadającym.

Przygotowania zrealizowane są w formie teledysku z podkładem muzycznym. Jeżeli chcecie aby w tej części były jakieś elementy z dźwiękiem „na żywo” np: granie orkiestry przed domem, błogosławieństwo, bramy, drużba, przyśpiewki, zaznaczacie to w formularzu który wypełniacie przed ślubem, jeżeli nie mamy innych wytycznych jest to robione w formie teledysku.

 

Ślub w formie teledysku czyli zmontowane ujęcia z mszy ślubnej z podkładem muzycznym, oczywiście przysięga jest zawsze na żywo. Jeżeli chcecie aby w teledysku ze ślubu były jakieś elementy z dźwiękiem „na żywo” np: przy wejściu/wyjściu z kościoła, śpiew chóru lub solisty, czytania, kazanie, zaznaczacie to w formularzu który wypełniacie przed ślubem, pamiętajcie też że często takie występy nie mają odpowiedniego nagłośnienia i jakość takiego utworu będzie odbiegać od podkładu muzycznego, jeżeli nie mamy zaznaczone w formularzu np. że ma być kazanie to najczęściej nie ma możliwości aby po fakcie to dodać.

 

Wesele zaczyna się teledyskiem z domu weselnego, waszego przyjazdu i powitania chlebem i solą. Następnie przechodzimy do reportażu tutaj już w oryginale sto lat, pierwszy taniec i zabawa. Tańce weselne są z oryginalną muzyką waszego zespołu tak zmontowane aby tworzyły fajne przejścia między utworami. Nie filmujemy pustego parkietu, skupiamy się na dobrej zabawie kiedy sala jest pełna, ludzie szaleją, orkiestra organizuje zabawy lub konkursy, po prostu dobra zabawa.  Podziękowania dla rodziców, oczepiny, zabawy weselne to już typowy materiał „na żywo” jednak zawsze staramy się go zmontować tak aby wyciąć ewentualne niepotrzebne fragmenty lub przestoje. Gości przy stołach filmujemy tylko podczas biesiady. Część reportażowa zabawy zawiera także teledyski - taneczny, z krojenia tortu. Jeżeli wybraliście pakiet premium to na koniec jest teledysk podsumowujący lub śmieszny (standardowo podsumowujący, śmieszny na życzenie zamiast podsumowującego, teledysk trwa około 2-2,5 minuty) .

W w filmie, teledysku podsumowującym i trailerze niektóre sceny mogą się powtarzać, to po prostu najlepsze i najważniejsze sceny z filmu.

SKOŃCZYŁO SIE WESELE I CO DALEJ? KIEDY I JAK OTRZYMAMY MATERIAŁY, JAK SIĘ ROZLICZYMY? (zobacz terminy i sposób realizacji zleceń)

Film - Jeżeli mamy wszystkie materiały dodatkowe (np wasze zdjęcia do teledysku, muzykę do filmu, plener...) to po około 30 dniach roboczych otrzymujecie tzw wersje próbną (w postaci linku do pobrania), jeżeli Wam się podoba to nagrywamy na "gotowo", jeżeli macie jakieś uwagi to robimy poprawki.

 

Fotografia - Jeżeli wybraliście pakiet z albumami lub fotoksiążką to po około 30 dniach roboczych najpierw zdjęcia otrzymujecie w postaci linku, wraz z linkiem otrzymujecie informację ile zdjęć wybrać do jakiego albumu, wybieracie konkretne pliki jpg i przesyłacie w załączniku wiadomości e-mail w spakowanych plikach o nazwach albumów do których zawierają zdjęcia. Jeżeli nie macie w pakiecie albumów ani fotoksiążki zdjęcia dostajecie od razu „na gotowo” na pycie DVD.

 

Jeżeli zamawiacie obydwie usługi film i fotografię materiały oddawane są razem.

 

Dopiero przy otrzymywaniu gotowej wersji filmu bądź zdjęć rozliczamy się. Dopłata za gotowe materiały zgodnie z umową ma nastąpić „w dniu odbioru dzieła przez Zamawiającego.”

 

Dopłatę można wykonać na dwa sposoby (Nie pobieramy dopłat na weselu).

1. Przy odbiorze osobistym gotowych materiałów (tylko w siedzibie firmy).

2. Przedpłata na konto. Dostajecie informacje, że materiały są gotowe, wtedy dokonujecie przelewu na wskazane konto a ja po otrzymaniu przelewu wysyłam do Was paczką gotowy film lub zdjęcia.

W przypadku wysyłki w Polsce do ceny doliczamy 20 zł kosztów wysyłki. Wysyłka za granicę Polski doliczany jest koszt przesyłki wg cennika Poczty Polskiej. Wysyłamy tylko Pocztą Polską.

 

Materiał jest kasowany dwa tygodnie po oddaniu go Wam, dlatego po otrzymaniu przesyłki bądź osobistym odebraniu materiałów proszę do dwóch tygodni sprawdzić czy wszystko działa.

 

POPRAWKI DO FILMU PRÓBNEGO (zobacz terminy i sposób realizacji zleceń)

Film próbny to otrzymujecie w postaci linku do pobrania.

Nasze filmy mają standardowo około 2 godzin więc są stosunkowo długie dlatego podczas montażu nie jesteśmy w stanie przeglądnąć go klatka po klatce, oczywiście staramy się go zrobić najlepiej jak potrafimy ale zawsze może się wkraść jakiś błąd i właśnie po to jest film próbny.

Po waszych uwagach film jest poprawiany wg możliwości technicznych i nagranego materiału i robiony „na gotowo”, nie ma drugiej akceptacji. Na wprowadzenie zmian macie 2 tygodnie od otrzymania linku, jeżeli w tym terminie nie zgłosicie poprawek to film jest uznany za zaakceptowany i robiony „na gotowo”.

Nanosząc poprawki do filmu próbnego proszę ograniczyć się maksymalnie do pięciu spraw.

Materiał źródłowy z Waszego wesele przetrzymujemy około 2 tygodni od oddania Wam ostatecznej wersji filmu, po tym czasie jest on kasowany.

ILE ZDJĘĆ OTRZYMUJEMY? JAK WYBIERAMY ZDJĘCIA DO ALBUMÓW I FOTOKSIĄŻKI?

Otrzymujecie około 400 zdjęć, wszystkie zdjęcia są po obróbce komputerowej, obróbka zdjęć obejmuje korekcję, kolorów, kontrastu i jasności, poprawę balansu bieli, nie obejmuje ingerencji w zdjęcia jak np korekta cery, odchudzanie, wymazywanie/doklejanie elementów.

Zdjęcia które otrzymujecie są ponumerowane, jeżeli wybraliście pakiet z albumami lub fotoksiążką to najpierw zdjęcia otrzymujecie w postaci linku, wraz z linkiem otrzymujecie informację ile zdjęć wybrać do jakiego albumu, wybieracie konkretne pliki jpg (prosze nie zmieniać ich nazwy) i przesyłacie w załączniku wiadomości e-mail w spakowanych plikach o nazwach albumów do których zawierają zdjęcia, na wybór macie 2 tygodnie od otrzymania linku, jeżeli w tym terminie nie wybierzecie to są wybierane przez grafika i materiały robione „na gotowo”.

Jeżeli nie macie w pakiecie albumów ani fotoksiążki zdjęcia dostajecie od razu „na gotowo” .

Materiał z Waszego wesele przetrzymujemy 2 tygodnie od oddania „na gotowo”, potem jest on kasowany.

PLENER W INNY DZIEŃ NIŻ DZIEŃ ŚLUBU (zobacz terminy i sposób realizacji zleceń)

Termin pleneru w inny dzień niż dzień ślubu należy zarezerwować minimum na 5 dni przed jego planowaną datą, i powinien to być konkretny dzień i godzina, można to zrobić telefonicznie a najlepiej mailowo, jeżeli ma być zaraz po ślubie można to zrobić w formularzu który otrzymujecie przed ślubem. Termin musi odpowiadać obu stronom, jeżeli zaproponowany przez Was termin jest już zarezerwowany szukamy najbliższy wolny zarówno dla Nas jak i dla Was. Jeżeli w dniu zarezerwowanego pleneru nie ma odpowiedniej pogody przekładamy plener na najbliższy wolny termin odpowiadający obu stronom. Nie robimy plenerów w weekendy, w nocy, w deszczu i przy ujemnych temperaturach (chyba, że ślub był w zimie).

W cenie pleneru w inny dzień dojeżdżamy na plener do 50 km od miejsca Waszego ślubu lub do wybranego przez Nas miejsca jeżeli to Nam pozostawiacie ten wybór. Cena obejmuje plener który trwa około godziny od umówionej godziny spotkania.

Ewentualne koszty parkingu, biletów wstępu, opłat za sesje jeżeli takie są w wybranym przez Was miejscu są po Waszej stronie.

Planując plener w inny dzień proszę aby to było maksymalnie do dwóch miesięcy po ślubie, z doświadczenia wiem, że później już jest ciężko się „zebrać” a i goście coraz częściej zaczynają się dopominać o materiały z wesela.

Jeżeli wybierzecie pokaz zdjęć, własną muzykę lub plener w inny dzień a po weselu się rozmyślicie i zrezygnujecie to jak najszybciej powiadomcie mnie o tym ponieważ zaczynamy obrabiać materiał dopiero jak mamy wszystkie materiały i gdy nie wiem o waszej rezygnacji opóźniacie oddanie filmu czy zdjęć.

Jeżeli zamawiacie obydwie usługi film i fotografię materiały oddawane są razem nawet jeżeli plener był tylko fotograficzny lub filmowy.

 

PLENER W DNIU ŚLUBU

Plener w dniu ślubu trwa zazwyczaj około 30 minut plus dojazd, jest on w cenie pakietów które wybraliście i jest on dobrowolny, czyli od Was zależy czy on będzie. Rezygnacja z tego elementu nie powoduje obniżenia ceny lub możliwości zamiany go na inną rzecz. Oczywiście plener w dniu ślubu jest robiony podczas wesela w pewnym sensie „na szybko”, plener w inny dzień pozwala nam na spokojniejsza pracę i daje bogatszy materiał.

CO TO JEST USŁUGA FILMOWANIE DSLR?

W podstawowych pakietach bez usługi DSLR możemy używać kamer które dają obraz bardziej telewizyjny (wszystko jest ostre od pierwszego planu do tła), maja mniejsze nasycenie kolorów i dają gorszy obraz w słabym świetle, natomiast w usłudze DSLR rejestrujemy tylko aparatami które dają bardziej kinowy obraz (jeżeli chcemy możemy uzyskać rozmycie tła, wyróżnić jakieś detale dzięki małej głębi ostrości, stosować przejścia ostrości z obiektu na inny) kolory są bardziej nasycone i dają lepsza jakość w słabym świetle. W usłudze DSLR używamy także gimbali (elektroniczne urządzenie stabilizujące aparat) natomiast kamerami kręcone jest z reki lub statywu

CO TO ZNACZY MATERIAŁ "NA ŻYWO"

Na żywo oznacza w oryginale, bez cięć z oryginalnym dźwiękiem.

JAK WYGLĄDA REALIZACJA PODZIĘKOWAŃ DLA RODZICÓW?

Realizacja klipu z podziękowaniami dla rodziców, a właściwie kręcenie materiału filmowego odbywa się około 2 tygodnie przed ślubem i taki termin jest optymalny, ale rozumiem, że nie zawsze macie czas więc wtedy pozostaje  expres, ale zawsze minimalny termin to 3 dni przed ślubem aby został czas na montaż. Co do samego filmu, scenariusz i miejsce zdjęć zależy tylko od Waszej wyobraźni, możemy w filmie pokazać waszą pasję, można zrobić coś śmiesznego, opowiedzieć jakąś historię fabularną, zrobić teledysk do wielkiego przeboju muzycznego w Waszym wykonaniu lub może to być typowe „malowanie kartek z podziękowaniami”. Jeżeli nie macie pomysłu oczywiście możecie się zdać na nas razem na pewno coś wymyślimy. Wszelkie akcesoria i rekwizyty organizujecie i przynosicie Sami, kamerzysta ma tylko sprzęt do rejestracji obrazu. Kiedy film jest już gotowy to albo przekazujemy go Wam na kilka dni przed ślubem albo przywozimy go na ślub i oglądacie pierwszy raz dopiero z rodzicami. Jeżeli sala weselna nie dysponuje projektorem my go udostępniamy, natomiast nie zapewniamy ekranu (wystarczy biała ściana) ani nagłośnienia (można podłączyć się do orkiestry ale trzeba z nią to wcześniej ustalić aby miała odpowiednie kable i wolne wejście).

O NAS

GALERIA FILM

GALERIA FOTO

CENNIK FILM

CENNIK FOTO

STREFA KLIENTA

KONTAKT

DO POBRANIA

PYTANIA

WSPÓŁPRACUJEMY

PORADNIK

FOTOBUDKA